Ús de les noves tecnologies per a la captació i fidelització de clients (xarxes socials) (Codi 22.1)
- Inici del curs
- 08-04-2015
- Finalització del curs
- 29-04-2015
- Horari
- 8, 22, 27 i 29 d'abril de 9:00 a 14:00
- Durada
- 20 hores
- Modalitat
- Presencial
- On es fa?
- Barcelona
- Places disponibles
- 0
- Preu
- Gratuït
Contingut del curs
OBJECTIUS GENERALS:
1. Introduir el marketing digital per a la captació i fidelització de clients i usuaris.
2. Gestionar la bona reputació a les xarxes socials.
3. Utilitzar les xarxes per a la comunicació amb les famílies.
OBJECTIUS ESPECÍFICS:
1. Conèixer les tècniques de màrketing digital.
2. Conèixer les principals xarxes socials i per a què utilitzar-les.
3. Marca personal. Aprendre a saber qui parla bé de l’empresa/entitat.
4. Fidelitzar. Aprendre a crear comunitat.
CONTINGUTS:
1. Marca personal:
Analitzar:
- Qui sou: les teves habilitats, les teves passions ,la teva única proposta de valor)
- Com sou percebuts: relacions personals, relacions professionals, reputació online.
- Què es vol assolir: sector, mercat, estil
Crea pròpia marca: emocions i paraules, emocions i imatges, emocions i narració:
- Crear la pròpia xarxa (el teu "home", parcs i places, teatres i clubs)
- Crea el propi ecosistema: influències, comunitats, desconnectat.
- Crear contingut original: blog, social media, comunicació a les xxss.
- Involucrar-se i participar: conversa, comentaris, compartir.
- Escoltar i observar: notícies, crítiques
2. Les Xarxes socials: Perquè serveixen:
Quines xxss són més útils per a la vostra empresa.
Introducció a Facebook, twitter, Google +, Instagram, Linkedin i Pinterest.
- Què són les xarxes socials? Quina utilitat tenen? Perquè hem de ser a les xarxes socials? Quin cost té no tenir una marca personal a les xarxes socials?
- Perquè s'ha de tenir un blog.
- Facebook: la xarxa amb més usuaris. Obrir compte. Gestionar el compte. Posar continguts. Creació i difusió d’events. La web i les aplicacions per mòbil i tauletes. Pages i Facebook Insights.
- Twitter: els 140 caràcters més ben aprofitats. Obrir compte. Gestionar el compte. Conceptes bàsics: tweets, retweets, hashtags, mencions directes, missatges directes, follows, unfollows. La web i les aplicacions per mòbil i tauletes. Hootsuite: multicompte. Compartir a les xarxes socials. Ús de hashtags i mencions directes.
- Instagram: la facilitat de fer fotos. Obrir compte. Gestionar el compte. Ús dels filtres.
- Linkedin: el currículum online. Obrir compte. Gestionar compte. Aprofitar sinèrgies. Contactar amb clients i proveïdors
3. Màrqueting online:
Màrqueting a les xxss.
Email marketing (introducció a la newsletter: Mailchimp).
Com fer una campanya de marketing online.
Requisits
Calendari:
8, 22, 27 i 29 d'abril de 9:00 a 14:00
Aquest curs forma part del Contracte Programa sectorial subvencionat a través del Consorci per a la formació contínua de Catalunya.
Per a formalitzar la inscripció al curs és imprescindible presentar a les oficines d'ACRA (Travessera de Gràcia, 40, pral. 2a de Barcelona) o enviar escanejada al correu martigues@acra.cat la següent documentació:
- Annex d'inscripció complimentat,
- Copia del DNI,
- Copia de la capçalera de l'última nòmina.
On es fa?
ACRA
Travessera de Gràcia 40, Principal 2ª, 08021 - Barcelona
Docents
Enric Bastardas
Practitioner i màster en PNL, especialista en comunicació i personal branding (Marca personal). Màster en Neuromàrqueting i Gamificació. Llicenciatura en econòmiques i màster en direcció Bancària.