(10.1/A) Crea la teva Marca Personal i/o empresarial.
Expedient PT20150096. Convocatòria de formació sectorial 2015-2016 subvencionada a través del Consorci per a la Formació Contínua
- Inici del curs
- 14-10-2016
- Finalització del curs
- 22-11-2016
- Horari
- 14, 21, 28 d'octubre i 4, 11 i 22 de novembre de 9:30 a 14:30
- Durada
- 30 hores
- Modalitat
- Presencial
- On es fa?
- ACRA
- Places disponibles
- 0
- Preu
- Gratuït
Contingut del curs
Objectiu generals:
Potenciar les teves competències i transmetre el millor de tu o de la teva empresa a través de la teva imatge.
Identificar els millors canals de comunicació.
Saber, crear i gestionar de forma conscient la teva identitat digital.
Ser coherent amb el que ets i amb el que transmets a través de les xarxes socials.
Objectius específics:
Analitzar l’empresa des del punt de vista del personal branding i la marca personal.
Aprendre a crear una marca personal autèntica i que obtingui els resultats esperats
Utilitzar noves eines de marketing tradicional i digital.
Conèixer els possibles errors més freqüents en la gestió de la marca personal i empresarial, per tal d’evitar-los.
Continguts:
1- Imatge personal. Anàlisi:
o Qui ets (les teves habilitats, les teves passions, la teva única proposta de valor: l’element)
o Com ets percebut (relacions personals, relacions professionals, reputació online)
o Què volem assolir (el teu sector, el teu mercat, el teu estil): Anàlisi DAFO.
2-La visió del departament de RRHH.
3- Marketing: Llançament:
o Crea la teva marca (emocions i paraules, emocions i imatges, emocions i narració: Storytelling). Anclatges emocionals en els processos de compra.
o Crea la teva xarxa (el teu "home", parcs i places, teatres i clubs)
o Crea el teu ecosistema (influències, comunitats, desconnectat).
o El manteniment a les xarxes:
Crear contingut original (blog, social media, comunicació a les xxss)
Involucrar-se i participar (conversa, comentaris, compartir)
Escoltar i observar (notícies, crítiques, monitorejar)
4- Marca Personal online (les xarxes socials)
o Marca personal i empresarial.
o Perquè és important tenir i gestionar una marca personal.
o Perquè s’ha de tenir presència a les xarxes
o Creació d’una marca personal i única.
o Una eina per monitoritzar la meva presència a les xarxes: el Klout
5- Errors més comuns: La personalitat múltiple.
o Símptomes:
Daltonisme: la importància dels colors per crear Marca
Síndrome de Wendy
Personalitat dividida
Lapsus Linguae
6- Diagnosi i solucions:
o La investigació
o La Teràpia de Grup
o Aclariment de conceptes
o Imatge consistent
o Comunicació Interna
Requisits
Per a formalitzar la inscripció al curs és imprescindible presentar a les oficines d'ACRA (Travessera de Gràcia, 40, pral. 2a de Barcelona) o enviar escanejada al correu martigues@acra.cat la següent documentació:
- Annex d'inscripció complimentat,
- Copia del DNI,
- Copia de la capçalera de l'última nòmina (o document de demandant d'ocupació en el cas d'aturats).
La data límit per a l’admissió de les inscripcions és el 07/10/2016 (sempre i quan hi quedin places disponibles) i no s’acceptaran sol·licituds que no es presentin amb la documentació pertinent.
On es fa?
Travessera de Gràcia 40, Principal 2ª,
Docents
Enric Bastardas
Practitioner i màster en PNL, especialista en comunicació i personal branding (Marca personal). Màster en Neuromàrqueting i Gamificació. Llicenciatura en econòmiques i màster en direcció Bancària.