(14.1/A) Neurolideratge

Expedient PT20170023. Convocatòria de formació transversal 2017-2018 subvencionada a través del Consorci per la Formació Contínua, SEPE Servicio Público de Empleo Estatal. Estan exclosos d'aquesta subvenció els treballadors de l'Administració Pública.

Inici del curs
24-05-2018
Finalització del curs
05-06-2018
Horari
24, 28, 29, 30, 31 de maig, 4 i 5 de juny de 15:00 a 19:00 (primer i darrer dia fins les 20:00)
Durada
30 hores
Modalitat
Presencial
On es fa?
ACRA
Places disponibles
0
Preu
Gratuït
Documents
Neurolideratge

Contingut del curs

Objectius generals:

Conèixer el funcionament del cervell dels col.laboradors i col.laboradores d'un equip per tal d'assolir objectius diferencials i transformar a les persones a nivell professional i personal.

Objectius específics:

* Aprendre les bases cerebrals en les diferents funcions implicades en els equips (atenció i percepció, memòria, aprenentatge, creativitat, presa de decisions, gestió de conflictes…)

* Aplicar els coneixements sobre el funcionament del cervell en la gestió i potenciació dels equips

* Aplicar els coneixements sobre el funcionament del cervell en el propi autolideratge

Continguts:

1. El lideratge en el s.XXI (característiques i necessitats)

1.1. Recursos neuronals des de el neurolideratge

2. Introducció a les bases i estructures cerebrals implicades en el lideratge

2.1. La triada cerebral

2.1. Els lòbuls cerebrals i funcions diferenciades

2.3. Les neurones, xarxes neuronals i neurotransmissors

2.4. Especialització hemisfèrica i deslocalització funcional

2.5. Predominància cerebral. Teoria de Benzinger i aplicació als membres de l'equip

3. Aplicació pràctica del neurolideratge

3.1. Neuroaprenentatge i neuroplasticitat

3.1.1 Ones cerebrals associades a l'aprenentatge i potenciació de les mateixes

3.1.2 Les emocions, l'aprenentatge organitzatiu i l'hipocamp

3.1.3. Eines practiques per desenvolupar el neuroaprenentatge a la organització

3.2. La creativitat

3.2.1. Les bases cerebrals de la creativitat

3.2.2. El procés creatiu. Model C.R.E.A.T.E.S

3.2.3. Potenciació de la creativitat en l'equip des d'una vessant neuro

3.3. L'equilibri cerebral

3.3.1. Sincronització d'hemisferis cerebrals per assolir el benestar personal i professional, aplicació en els equips

3.3.2. Eines per sincronitzar els hemisferis

3.4. Millora del rendiment cerebral en els equips

3.4.1. Gestió de l'estrès, higiene del son, alimentació, exercici físic, aprenentatge cognitiu

3.4.2. La felicitat a l'empresa i les seves conseqüències a nivell cerebral

3.5. Les emocions i el neurolideratge

3.5.1. Reaccions químiques emocionals

3.5.2. Eines de gestió emocional fonamentades en les reaccions cerebrals

3.5.3. Eines d'autogestió emocional que provoquen canvis cerebrals i conductuals

 

 logo conforcat         logo sepe 

 

Requisits

Per formalitzar la inscripció al curs és imprescindible la següent documentació:

- Annex d'inscripció complimentat,
- Copia del DNI,
- Copia de la capçalera de l'última nòmina (o document de demandant d'ocupació en el cas d'aturats -DARDO-)

Es pot enviar al correu formacio2@acra.cat o portar-la a les nostres oficines al c/Calàbria, 236-240 de dilluns a dijous de 15:30 a 17:30 o divendres de 11:00 a 13:00

La data límit per a l’admissió de la documentació és el 22/05/2018 (sempre i quan hi quedin places disponibles) i no s’acceptaran sol·licituds que no es presentin amb la documentació pertinent.

Docents

Sandra Lafarga

Sandra Lafarga Lebey

Psicòloga, coach i mediadora de conflictes. Després de 7 anys d'experiència en el tercer sector com a coordinadora tècnica i d'equips i 6 anys més com a consultora, coach i formadora, actualment co-dirigeixo B&L training people, on exerceixo la meva passió com a coach i formadora experiencial per empreses. El meu objectiu: impulsar el talent de persones i equips. T'animes?

Sandra Guash

Sandra Guash

Durant més de 9 anys Sandra Guasch ha estat treballant com a Responsable de Persones de Catalunya Caixa i posteriorment BBVA , acompanyant als directius en la gestió dels seus equips i presa de decisions així com desenvolupant les polítiques de gestió del talent en la organització. La seva especialitat i alhora passió és l'estudi i ensenyament del lideratge i el seu impacte en les persones dintre del mon organitzacional i també en la vida personal. Actualment té la seva pròpia consultoria de formació, B&L Training People, juntament amb dues sòcies amb la missió principal de generar espais d'aprenentatge completament innovadors i d'alt impacte, promovent la pràctica i experiència vivencial dels conceptes més teòrics.