(2.3/A) Community Manager

Expedient PT20170023. Convocatòria de formació transversal 2017-2018 subvencionada a través del Consorci per la Formació Contínua, SEPE Servicio Público de Empleo Estatal. Estan exclosos d'aquesta subvenció els treballadors de l'Administració Pública.

Inici del curs
18-09-2018
Finalització del curs
09-10-2018
Calendari
18, 19, 20, 25, 26, 27 de setembre, 2, 3, 4, 9 d’octubre
Horari
de 15:00 a 20:00
Durada
50 hores
Modalitat
Presencial
On es fa?
BARCELONA
Places disponibles
0
Preu
Gratuït
Documents

Contingut del curs

Objectiu generals:

Conèixer les competències clau que un community manager ha d’assolir i les característiques del seu lloc de treball

Objectius específics:

- Dominar els principis del Màrqueting on line i les formes més efectives de difondre un missatge utilitzant els diferents canals on line existents.

- Aprendre a utilitzar de forma experimentada les principals plataformes de Social Media i aprendre a multiplicar els seus efectes utilitzant-les de forma coordinada.

- Analitzar converses i/o opinions a les xarxes socials sobre productes o marques.

- Dominar les tècniques per a la generació de reputació on line positiva sobre una empresa, producte o servei.

- Aprendre a monitoritzar la nostra marca i la competència a través de les xarxes socials.

- Fomentar l'autoaprenentatge, ja que les eines que s'utilitzen en aquest àmbit canvien cada molt poc temps i cal mantenir-se actualitzat.

- Afavorir el desenvolupament de les següents competències en l’alumnat: competència comunicativa lingüística i audiovisual, tractament de la informació i competència digital, competència d'aprendre a aprendre, competència d'autonomia i iniciativa personal, competència en el coneixement i la interacció amb el mon Online i competència social.

Continguts:

1. Social Media i Community Management

1.1. Xarxes socials i comunitats.

1.2. Fixar els objectius d'un projecte Online: Acquisition, engagement, conversion, fidelization.

1.3. La figura del Community Manager: funcions i responsabilitats.

1.4. Com dinamitzar comunitats on line.

1.5. Com treballar continguts en social media.

2. Estratègia i creació del Pla de Mitjans Socials

3. Facebook

3.1. Facebook. Característiques principals.

3.2. Fanpages a Facebook: Com gestionar-les? Com fer-les créixer?

3.3. Engagement. Com aconseguir engagement amb la comunitat?

3.4. Pestanyes i aplicacions a Facebook.

4. Twitter

4.1. Twitter. Característiques principals

4.2. Llenguatge específic de Twitter.

4.3. Com augmentar el número de followers.

5. Pinterest, Google+, Linkedin, imatge social i vídeo màrqueting

5.1. Pinterest, la plataforma visual.

5.2. Google+: Característiques principals.

5.3. LinkedIn. Característiques principals.

5.4. Gestionar els contactes a Linkedin.

5.5. Com elaborar i optimitzar un CV a Linkedin (com millorar un extracte amb paraules clau).

5.6. Imatge social: Instagram, Flikr. Pinterest (la plataforma visual per a e-commerce).

5.6. Principis del videomàrqueting. YouTube, Vimeo i Vine.

6. Eines del Community Manager

6.1. HootSuite i TweetDeck.

6.2. Isuu, Slideshare i Prezi: compartir presentacions i pdfs.

6.3. Mailchimp: disseny de newsletters i e-mailing.

7. Mètriques i estratègies de Social Media

7.1. Mètriques i KPIs de Social Media.

7.2. Analítica i monitorització en el camp del Social Media.

 

 logo sepe         logo conforcat

Requisits

Per formalitzar la inscripció al curs és imprescindible la següent documentació:

- Annex d'inscripció complimentat,
- Copia del DNI,
- Copia de la capçalera de l'última nòmina (o document de demandant d'ocupació en el cas d'aturats -DARDO-)

Es pot enviar al correu formacio2@acra.cat o portar-la a les nostres oficines al c/Calàbria, 236-240 de dilluns a dijous de 15:30 a 17:30 o divendres de 11:00 a 13:00

La data límit per a l’admissió de la documentació és el 16/09/2018 (sempre i quan hi quedin places disponibles) i no s’acceptaran sol·licituds que no es presentin amb la documentació pertinent.

Docents

Xavier López De Pablo

Xavier López De Pablo

Xavier López De Pablo és un experimentat formador i consultor de Social Media Marketing que domina una àmplia gamma de disciplines digitals: Treballa l'estratègia digital, l'assessoria de la marca personal i les vessants principals de la difusió digital com el SEO, el inbound marketing, les xarxes socials i la productivitat digital. És un professional amb una dilatada experiència i un perfil integral que treballa la publicitat, el disseny i la imatge, la comunicació digital, i la promoció on/off de professionals i empreses.