(25.1) Personal Branding

Expedient PT20230013. Convocatòria de formació transversal 2023-2024, subvencionada pel Consorci per a la Formació Contínua de Catalunya i el SEPE Servicio Público de Empleo Estatal.

Inici del curs
04-06-2024
Finalització del curs
01-07-2024
Calendari
Del 4 de Juny al 1 de Juliol
Durada
30 hores
Modalitat
Teleformació
On es fa?
Campus Virtual d'ACRA
Places disponibles
0
Preu
0€
Documents
Personal Branding2

Contingut del curs

OBJECTIU GENERAL: Identificar i dissenyar la marca personal i de negoci, així com aplicar estratègies per potenciar-la


MÒDUL 1: La marca personal (5 hores)

OBJECTIU: Identificar els avantatges de tenir una marca personal o empresarial.

CONEIXEMENTS/ CAPACITATS COGNITIVES I PRÀCTIQUES:

  • Descripció del branding personal o empresarial.
    o   Concepte de Branding.
    o   Business Branding i Personal Branding.
    o   Missió, visió i rols de les marques.
    o   Tendències de mercat.
    o   Casos d'èxit i fracassos.

MÒDUL 2: Marca coporativa (15 hores)

OBJECTIU: Identificar la marca empresarial i les seves potencialitats, així com planificar i dissenyar estratègies perquè arribi al seu objectiu.

CONEIXEMENTS/ CAPACITATS COGNITIVES I PRÀCTIQUES:

  • Identificació de la marca corporativa.
    o   Marca corporativa.
    o   Eines.
    o   Claus per diferenciar-se. 
  • Definició del públic objectiu de la marca.
    o   Eines tradicionals.
    o   Neuromàrqueting.
    o   Eines 2.0.
  • Aplicació del màrqueting corporatiu.
    o   Estratègies de màrqueting digital per a marques.
    o   Pla d'acció.
    o   Investigació i desenvolupament i creació de continguts (CDC).
    o   Mercadologia
    o   Responsabilitat, valors i objectius.
    o   Creativitat.
    o   Anàlisi de la competència.

MÒDUL 3: Marca personal (10 hores)

OBJECTIU: Identificar la marca personal i les seves potencialitats, així com utilitzar eines que en facilitin el disseny i la consecució d'objectius.

CONEIXEMENTS/ CAPACITATS COGNITIVES I PRÀCTIQUES:

  • Identificació de eines de personal branding.
    o   DAFO Personal.
    o   Test DISC.
    o   Creació del QCIP
    o   Implantació del PDAD
  • Elaboració de la marca personal.
    o   Personal Branding al mercat laboral.
    o   Branding estratègic.
    o   Pla de marca personal.

 

 Els continguts formatius del curs estan dissenyats en castellà 

logo conforcat         

 

Requisits

Aquest curs està adreçat a:

  • Persones que cotitzen per Règim General, Autònom o que están en situación d'ERTO.
  • Persones en situació d’atur: aquest col·lectiu té l’accés limitat a aquest Pla de Formació, per la qual cosa no tindran garantida la seva plaça fins que no es comprovi que no s’excedeix la limitació estipulada.
  • Els treballadors de l’Administració Pública: aquest col·lectiu té l’accés limitat a aquest Pla de Formació, per la qual cosa no tindran garantida la seva plaça fins que no es comprovi que no s’excedeix la limitació estipulada

 

logo conforcat         

Docents

Xavier López De Pablo

Xavier López De Pablo

Xavier López De Pablo és un experimentat formador i consultor de Social Media Marketing que domina una àmplia gamma de disciplines digitals: Treballa l'estratègia digital, l'assessoria de la marca personal i les vessants principals de la difusió digital com el SEO, el inbound marketing, les xarxes socials i la productivitat digital. És un professional amb una dilatada experiència i un perfil integral que treballa la publicitat, el disseny i la imatge, la comunicació digital, i la promoció on/off de professionals i empreses.