(30.1/A) Xarxes socials les noves tecnologies per a la captació i fidelització de clients (Ripoll)
Expedient PS20180057 Convocatòria de formació sectorial 2018-2019 subvencionada a través del Consorci per la Formació Contínua, SEPE Servicio Público de Empleo Estatal. Estan exclosos d'aquesta subvenció els treballadors de l'Administració Pública.
- Inici del curs
- 12-04-2017
- Finalització del curs
- 25-05-2017
- Horari
- 12, 19, 26 d'abril i 3, 17 i 25 de maig de 9:00 a 14:00 h
- Durada
- 30 hores
- Modalitat
- Presencial
- On es fa?
- RIPOLL
- Places disponibles
- 0
- Preu
- Gratuït
- Documents
Contingut del curs
Objectius generals:
- Conèixer la història de les xarxes socials des del seu inici fins a l'actualitat
- Comprendre la tipologia de xarxes socials
- Aprendre com compartir continguts a la xarxa i el paper de la gestió de la reputació
Continguts:
1. Història de les xarxes socials, evolució i situació actual
2. Tipologíia de xarxes socials
2.1 Planificar estratègia a les xarxes socials
2.2 Estratègia a Facebook
2.3 Estratègia a Twitter
2.4 Estratègia a Linkedin
2.5 Estratègia a Google+
2.6 Estratègia a Pinterest
2.7 Estratègia a Instagram
2.8 Anàlisis a les xarxes socials
3. Compartir coneixements i continguts a la xarxa
3.1 Com gestionar els continguts a cada xarxa
4. Seguretat i imatge a les xarxes socials
Requisits
Per a formalitzar la inscripció al curs és imprescindible presentar a les oficines d'ACRA (Travessera de Gràcia, 40, pral. 2a de Barcelona) o enviar escanejada al correu formacio2@acra.cat la següent documentació:
- Annex d'inscripció complimentat,
- Copia del DNI,
- Copia de la capçalera de l'última nòmina (o document de demandant d'ocupació en el cas d'aturats)
La data límit per a l’admissió de les inscripcions és el 29/03/2017 (sempre i quan hi quedin places disponibles) i no s’acceptaran sol·licituds que no es presentin amb la documentació pertinent.
On es fa?
UIER Unió Intersectorial Empresarial del Ripollès
C/ Macià Bonaplata 4
17500, RIPOLL (GIRONA)
Docents
Enric Bastardas
Practitioner i màster en PNL, especialista en comunicació i personal branding (Marca personal). Màster en Neuromàrqueting i Gamificació. Llicenciatura en econòmiques i màster en direcció Bancària.