(32.1) Principis bàsics de la intel·ligència emocional
Expedient PT20240005. Programes de formació no formal Transversal 2024, subvencionats pel Consorci per a la Formació Contínua de Catalunya i el SEPE Servicio Público de Empleo Estatal.
- Inici del curs
- 27-03-2025
- Finalització del curs
- 25-04-2025
- Durada
- 30 hores
- Modalitat
- Teleformació
- On es fa?
- Campus Virtual d'ACRA
- Places disponibles
- 30
- Preu
- 0€
- Documents
Contingut del curs
OBJECTIU GENERAL:
Interpretar la intel·ligència emocional per aplicar-la de manera transversal en diferents contextos.
MÒDUL 1: Principis bàsics de la Intel·ligència Emocional (10 hores)
OBJECTIU: Interpretar els conceptes claus i diferenciar les diferents teories
CONEIXEMENTS/ CAPACITATS COGNITIVES I PRÀCTIQUES:
- Explicació de les claus essencials de la intel·ligència emocional
o Adquisició d'autoconsciència emocional
o Presa de consciència per a l'autoregulació
o Gestió per a l'automotivació
o Utilització de les habilitats socials: empatia, escolta activa i assertivitat
- Definició de l'origen i les teories
o Intel·ligències múltiples de Gardner
o Intel·ligència emocional de Goleman
MÒDUL 2: Identificació i gestió de les emocions (10 hores)
OBJECTIU: Identificar les diferents emocions i la seva funcionalitat per gestionar-les de manera eficient, millorant el clima i la comunicació laboral, fomentant les relacions sanes.
CONEIXEMENTS/ CAPACITATS COGNITIVES I PRÀCTIQUES:
- Identificació de les emocions
o Coneixement de les emocions bàsiques
o Maneig de l'acceptació
o Domini de la resiliència
o Aplicació del perdó
o Formulació de la gratitud
- Gestió emocional i salut
o Definició d'ecologia emocional
o Millora del clima i la comunicació laboral
o Construcció de relacions interpersonals saludables
MÒDUL 3: Aplicació d’eines per a una bona gestio emocional (10 hores)
OBJECTIU: Utilitzar diferents eines per a la gestió de les emocions i aplicar depenent dels diferents contextos
CONEIXEMENTS/ CAPACITATS COGNITIVES I PRÀCTIQUES:
- Aplicació d'eines
o Lideratge i l'efecte Pigmalió
o Disseny de la roda de la vida
o Diferenciació entre tinc vs trio
o Transformació de creences limitants
o Narració de la nostra història
o Canvi d'actitud
o Ampliació de l'autoestima
o Incorporació del mindfulness
Els continguts formatius del curs estan dissenyats en castellà
Requisits
Aquest curs està adreçat a:
- Persones que cotitzen per Règim General, Autònom o que están en situación d'ERTO.
- Persones en situació d’atur: aquest col·lectiu té l’accés limitat a aquest Pla de Formació, per la qual cosa no tindran garantida la seva plaça fins que no es comprovi que no s’excedeix la limitació estipulada.
- Els treballadors de l’Administració Pública: aquest col·lectiu té l’accés limitat a aquest Pla de Formació, per la qual cosa no tindran garantida la seva plaça fins que no es comprovi que no s’excedeix la limitació estipulada
La formació es realitzarà dins el Campus Virtual d'ACRA. Per seguir correctament les classes, és necessari que compleixeis aquests requisits:
Inscripció
Un cop feta la preinscripció on-line, per formalitzar la inscripció heu d’entregar-nos la següent documentació:
- Annex 1 d’inscripció complimentat
- Còpia del DNI o NIE
- Còpia de la capçalera de l’última nòmina (si estàs en actiu)
Còpia del últim rebut d’autònoms (si ets autònom/freelance)
Còpia del document de demanda d’ocupació -DARDO- (si estàs a l’atur)
La documentació es pot enviar al correu formacio4@acra.cat (i un cop rebuda us donarem resposta) o portar-la a les nostres oficines al C/ Calàbria, 236-240 (local 1), de dilluns a dijous de 15:30 a 17:30 o divendres de 11:00 a 13:00.
S’admetrà documentació sempre que quedin places disponibles i no s’acceptaran sol·licituds que no es presentin amb tota la documentació pertinent.
ACRA es reserva el dret d'anul·lar qualsevol curs que no hagi assolit un mínim de participants.
On es fa?
Curs impartit en modalitat on-line a través del campus virtual d'ACRA. (més informació sobre aula virtual i teleformació)
Es imprescindible que cada alumne accedeixi a la formació amb el seu usuari i contrasenya
Abans d’iniciar-se l’acció formativa rebreu un mail de benvinguda al campus, amb les dades necessàries per poder-hi accedir (també trobareu l’accés al Campus en el banner de la web d’ACRA).
Us recomanem que us connecteu al campus amb antelació per verificar que tot és correcte. Si 24h abans de l’inici del curs no heu rebut el mail de benvinguda consulteu la vostra safata de correu brossa o poseu-vos en contacte amb nosaltres al telèfon 934141151.
Docents

Maria del Olmo /Sòcia-fundadora de Tàctica360º
Formadora. Coach. Tècnica en Animació Sociocultural. Presentadora de televisió local. Professora de teatre. Cursant el Grau de Psicologia