(4.1) Conducció de reunions
- Inici del curs
- 25-03-2021
- Finalització del curs
- 20-04-2021
- Calendari
- 25, 30 març, 6, 8, 13, 15 i 20 d'abril
- Horari
- de 15:00 a 18:00 (20 d'abril fins les 17:00)
- Durada
- 20 hores
- Modalitat
- Presencial adaptat parcialment a Aula virtual
- On es fa?
- Campus Virtual d'ACRA
- Places disponibles
- 0
- Preu
- 0€
- Documents
Contingut del curs
Objectiu general: Aprendre a planificar i dinamitzar les reunions per que siguin eficaces
Objectius específics:
- Aprendre i millorar els coneixements, les habilitats i les tècniques més adients per organitzar, dirigir, moderar i participar en reunions de treball, d’una forma eficient.
- Reflexionar sobre la importància de les reunions de treball a l’actualitat com a eina de motivació i desenvolupament.
- Millorar la comunicació i les relacions interpersonals.
- Practicar la dinamització i lideratge de reunions.
- Aprendre a planificar i dinamitzar les reunions per que siguin eficaces
Continguts:
1. Tipus de reunions i les seves característiques
1.1. Tipus de reunions segons els objectius
1.2. Conveniència de les reunions
1.3. Causes de fracàs
2. Rols del conductor i dels participants
2.1. Habilitats del conductor
2.2. Gestió del temps
2.3. Dinamització de reunions
3. Estratègies de planificació i dinamització de reunions (5 hores)
3.1. Planificació
3.2. Desenvolupament
3.3. Conclusions i tancament
4. Problemes que impedeixen que les reunions siguin eficaces (La comunicació en les reunions)
4.1. Escolta activa
4.2. Preguntes
5. Anàlisi del què hem de fer després d’una reunió (plans d’acció)
5.1. Tècniques de reunions
5.2. Philips 66
5.3. Barrets de Bono
5.4. Brainstorming
Requisits
Aquest curs està adreçat a:
- Persones que cotitzen per Règim General, Autònom o que están en situación d'ERTO.
- Persones en situació d’atur: aquest col·lectiu té l’accés limitat a aquest Pla de Formació, per la qual cosa no tindran garantida la seva plaça fins que no es comprovi que no s’excedeix la limitació estipulada.
- Els treballadors de l’Administració Pública: aquest col·lectiu té l’accés limitat a aquest Pla de Formació, per la qual cosa no tindran garantida la seva plaça fins que no es comprovi que no s’excedeix la limitació estipulada.
La formació es realitzarà mitjançant l'aplicació Adobe Connect. Per seguir correctament les classes, és necessari que compleixeis aquests requisits:
Inscripció
Com formalitzar la inscripció?
Un cop feta la preinscripció on-line, per formalitzar la inscripció és imprescindible la següent documentació:
- Annex 1 d’inscripció adjunt, complimentat i signat
- Document adjunt d’Autorització de cessió gratuïta de drets d’imatge i veu signat
- Copia del DNI o NIE.
- Copia de la capçalera de l’última nòmina (si estàs en actiu).
Copia del últim rebut d’autònoms (si ets autònom/freelance).
Copia del document de demanda d’ocupació -DARDO- (si estàs a l’atur).
La documentació es pot enviar al correu formacio2@acra.cat o portar-la a les nostres oficines al c/Calàbria, 236-240 de dilluns a dijous de 15:30 a 17:30 o divendres de 11:00 a 13:00
La data límit per a l’admissió de la documentació és el 19/03/2021 (sempre i quan hi quedin places disponibles) i no s’acceptaran sol·licituds que no es presentin amb la documentació pertinent..
ACRA es reserva el dret d'anul·lar qualsevol curs que no hagi assolit un mínim de participants.
On es fa?
Curs impartit en modalitat on-line a través del campus virtual d'ACRA (més informació sobre aula virtual i teleformació)
Abans d’iniciar-se l’acció formativa rebreu un mail de benvinguda al campus, amb les dades necessàries per poder-hi accedir (també trobareu l’accés al Campus en el banner de la web d’ACRA)
Docents

Enric Bastardas
Practitioner i màster en PNL, especialista en comunicació i personal branding (Marca personal). Màster en Neuromàrqueting i Gamificació. Llicenciatura en econòmiques i màster en direcció Bancària.