(8.2/A) Gestió comercial en l'àmbit assistencial
Expedient PS20170025 Convocatòria de formació sectorial 2016-2017 subvencionada a través del Consorci per la Formació Contínua. Estan exclosos d'aquesta subvenció els treballadors de l'Administració Pública
- Inici del curs
- 03-07-2017
- Finalització del curs
- 14-07-2017
- Horari
- 3,7,14 de juliol e 9:00 a 14:00 i de 15:00 a 18:00
- Durada
- 20 hores
- Modalitat
- Presencial
- On es fa?
- TARRAGONA
- Places disponibles
- 0
- Preu
- Gratuït
- Documents
Contingut del curs
Dirigit: Personal en actiu del sector assistencial
Objectius generals:
- Aprendre eines bàsiques per realitzar balanços i gestions comercials.
- Adquirir els coneixements necessaris per planificar i fer una previsió adequada.
Objectius específics:
- Conèixer la apologia de les organitzacions des del punt de vista comercial
- Conèixer la funció i les principals feines que fa el departament comercial
- Conèixer els fonaments de la investigació comercial i aprendre a aplicar-los a casos concrets
- Conèixer com es planifica una campanya comercial i aprendre a aplicar-ho a casos concrets
- Aprendre a fer una previsió de vendes utilitzant els instruments més comuns
- Conèixer els principals mecanismes de promoció de les vendes
- Analitzar el preu sota la perspectiva del màrqueting, els principals mètodes de fixació i les estratègies de preus més utilitzades
Continguts:
1. Introducció
1.1 Tipus d’organitzacions comercials
1.2 El departament comercial
1.3 Fixació dels objectius comercials
1.4 Control i supervisió de l’activitat comercial
2. Estadística i estudis de mercat
2.1 Disseny i tècniques de la investigació comercial
2.2 El treball de camp
2.3 Els resultats de la investigació
2.4 Estadística descriptiva. Interpretació dels fenòmens observats
2.5 Els resultats de la investigació comerç
3. Planificació, previsió i promoció de vendes
3.1 Planificació de la campanya
3.2 Previsió de les vendes
3.3 Promocions de vendes:
4. Polítiques de preus i de productes: Publicitat.
4.1 El preu, variable de màrqueting
4.2 Mètodes de fixació de preus
4.3 Estratègies de preus
Requisits
Per a formalitzar la inscripció al curs és imprescindible presentar a les oficines d'ACRA (Travessera de Gràcia, 40, pral. 2a de Barcelona) o enviar escanejada al correu formacio3@acra.cat la següent documentació abans del 26/06/2017
- Annex d'inscripció 1
- Copia DNI
- Copia a de l'última nòmina
On es fa?
Docents
Jordi Llecha
Educador social. Antropòleg, Consultor i Coach. Trainer en Validació acreditat per VTI (Validation Training Institute). Ha desenvolupat durant 25 anys la seva activitat professional en el sector. Gerent de Fiss i expert en temes de qualitat assistencial.