(8.2/A) Gestió comercial en l'àmbit assistencial

Expedient PS20170025 Convocatòria de formació sectorial 2016-2017 subvencionada a través del Consorci per la Formació Contínua. Estan exclosos d'aquesta subvenció els treballadors de l'Administració Pública

Inici del curs
03-07-2017
Finalització del curs
14-07-2017
Horari
3,7,14 de juliol e 9:00 a 14:00 i de 15:00 a 18:00
Durada
20 hores
Modalitat
Presencial
On es fa?
TARRAGONA
Places disponibles
0
Preu
Gratuït
Documents
Gestió comercial

Contingut del curs

Dirigit: Personal en actiu del sector assistencial

Objectius generals:

  • Aprendre eines bàsiques per realitzar balanços i gestions comercials.
  • Adquirir els coneixements necessaris per planificar i fer una previsió adequada.

Objectius específics:

  • Conèixer la apologia de les organitzacions des del punt de vista comercial
  • Conèixer la funció i les principals feines que fa el departament comercial
  • Conèixer els fonaments de la investigació comercial i aprendre a aplicar-los a casos concrets
  • Conèixer com es planifica una campanya comercial i aprendre a aplicar-ho a casos concrets
  • Aprendre a fer una previsió de vendes utilitzant els instruments més comuns
  • Conèixer els principals mecanismes de promoció de les vendes
  • Analitzar el preu sota la perspectiva del màrqueting, els principals mètodes de fixació i les estratègies de preus més utilitzades

Continguts:

1. Introducció

1.1 Tipus d’organitzacions comercials

1.2 El departament comercial

1.3 Fixació dels objectius comercials

1.4 Control i supervisió de l’activitat comercial

2. Estadística i estudis de mercat

2.1 Disseny i tècniques de la investigació comercial

2.2 El treball de camp

2.3 Els resultats de la investigació

2.4 Estadística descriptiva. Interpretació dels fenòmens observats

2.5 Els resultats de la investigació comerç

3. Planificació, previsió i promoció de vendes

3.1 Planificació de la campanya

3.2 Previsió de les vendes

3.3 Promocions de vendes:

4. Polítiques de preus i de productes: Publicitat.

4.1 El preu, variable de màrqueting

4.2 Mètodes de fixació de preus

4.3 Estratègies de preus

Requisits

Per a formalitzar la inscripció al curs és imprescindible presentar a les oficines d'ACRA (Travessera de Gràcia, 40, pral. 2a de Barcelona) o enviar escanejada al correu formacio3@acra.cat la següent documentació abans del 26/06/2017 

- Annex d'inscripció 1

- Copia DNI

- Copia a de l'última nòmina 

Docents

Jordi Llecha

Jordi Llecha

Educador social. Antropòleg, Consultor i Coach. Trainer en Validació acreditat per VTI (Validation Training Institute). Ha desenvolupat durant 25 anys la seva activitat professional en el sector. Gerent de Fiss i expert en temes de qualitat assistencial.