(9.1) Eines de coaching - nivell 2
- Inici del curs
- 06-07-2021
- Finalització del curs
- 27-07-2021
- Calendari
- 6, 8, 13, 15, 20, 23 i 27 de juliol
- Horari
- de 15:00 a 18:30 (27 de juliol fins les 18'00)
- Durada
- 30 hores (24 en aula virtual + 6 de treball individual)
- Modalitat
- Presencial adaptat parcialment a Aula virtual
- On es fa?
- Campus Virtual d'ACRA
- Places disponibles
- 0
- Preu
- 0€
- Documents
Contingut del curs
OBJECTIUS GENERALS:
- Augmentar el lideratge personal a través de la metodologia del coaching.
- Augmentar el lideratge d’equips a través de la metodologia del coaching.
OBJECTIUS ESPECÍFICS:
- Aprendre diferents tècniques de coaching útils per a la comunicació
- Aprendre diferents tècniques de coaching útils per al lideratge d'equips
CONTINGUTS:
1.- Aplicació pràctica de diferents tècniques de coaching per a l’autolideratge i la comunicació.
1.1. Tècniques per a l’autoavaluació de les habilitats, qualitats i competències personals.
1.2. Analitzar les habilitats comunicatives i els dèficits en les interaccions comunicatives personals.
1.3. Instruments, tècniques i processos.
2. Aplicació pràctica de diferents tècniques de coaching per al lideratge d’equips.
2.1. El líder Coach
2.2. Eines de coaching
Requisits
Aquest curs està adreçat a:
- Persones que cotitzen per Règim General, Autònom o que están en situación d'ERTO..
- Persones en situació d’atur: aquest col·lectiu té l’accés limitat a aquest Pla de Formació, per la qual cosa no tindran garantida la seva plaça fins que no es comprovi que no s’excedeix la limitació estipulada.
- Els treballadors de l’Administració Pública: aquest col·lectiu té l’accés limitat a aquest Pla de Formació, per la qual cosa no tindran garantida la seva plaça fins que no es comprovi que no s’excedeix la limitació estipulada.
La formació es realitzarà mitjançant l'aplicació Adobe Connect. Per seguir correctament les classes, és necessari que compleixeis aquests requisits:
Inscripció
Com formalitzar la inscripció?
Un cop feta la preinscripció on-line, per formalitzar la inscripció és imprescindible la següent documentació:
- Annex 1 d’inscripció complimentat
- Copia del DNI o NIE
- Copia de la capçalera de l’última nòmina (si estàs en actiu)
Copia del últim rebut d’autònoms (si ets autònom/freelance)
Copia del document de demanda d’ocupació -DARDO- (si estàs a l’atur)
La documentació es pot enviar al correu formacio2@acra.cat o portar-la a les nostres oficines al C/ Calàbria, 236-240 de dilluns a dijous de 15:30 a 17:30 o divendres de 11:00 a 13:00
La data límit per a l’admissió de la documentació és el 05/07/2021 (sempre i quan hi quedin places disponibles) i no s’acceptaran sol·licituds que no es presentin amb la documentació pertinent.
ACRA es reserva el dret d'anul·lar qualsevol curs que no hagi assolit un mínim de participants.
On es fa?
Curs impartit en modalitat on-line a través del campus virtual d'ACRA. (més informació sobre aula virtual i teleformació)
Es imprescindible que cada alumne accedeixi a la formació amb el seu usuari i contrasenya
Abans d’iniciar-se l’acció formativa rebreu un mail de benvinguda al campus, amb les dades necessàries per poder-hi accedir (també trobareu l’accés al Campus en el banner de la web d’ACRA).
Us recomanem que us connecteu al campus amb antelació per verificar que tot és correcte. Si 24h abans de l’inici del curs no heu rebut el mail de benvinguda consulteu la vostra safata de correu brossa o poseu-vos en contacte amb nosaltres al telèfon 934141151.
Docents

Francesc Sedó Capdevila
Màster en Coaching i Lideratge Personal per la Universitat de Barcelona, Màster Practitioner en PNL, Especialista en Educació Emocional per la FEM (Fundació per a l'Educació Emociona) i Llicenciat en Química per la Universitat de Barcelona. Des de l'any 1995 fins el 2008 ha treballat com a professor de secundària i tutor. A partir de l'any 2008 treballa com a formador en Coaching, Resolució de Conflictes, Intel•ligència Emocional i Gestió d'Equips per a diverses entitats. Ha desenvolupant un programa de Coaching per a docents que actualment tutoritza a PRISMA. Realitza processos de coaching personal a adults i adolescents i tallers de coaching grupal. És membre fundador de l'associació de coaches Coaching Catalunya. Coautor del llibre "Coaching a la pràctica: 10 històries reals d'èxit" publicat per l'editorial Amat l'any 2013.