Borsa de treball

Administratiu/va

ADMINISTRATIU/VA DE SERVEIS

DELEGACIÓ DE BARCELONA (BCN-ST.BOI I BADALONA)

 

Definició del lloc de treball

Donar suport a la Responsable de Delegació i la Coordinadora de serveis en les tasques administratives de la Delegació pròpies del serveis amb eficiència, per garantir la màxima qualitat dels serveis, d'acord amb els objectius definits per l'Entitat.

Ubicació: BARCELONA - BARCELONÈS - 08022 BARCELONA

Responsabilitats i funcions bàsiques del lloc

  • Tasques administratives pròpies de la Delegació de Barcelona, atenció telefònica i presencial al personal de cuidadores:
  • Preparar la Tablet per a la signatura digital dels documents necessaris abans de la incorporació al servei, que prèviament RRHH posa a disposició en la BBDD.
  • Configurar l'App del marcatge, en el moment de l'alta en la seguretat social.
  • Preparar, lliurar i registrar el material de protecció a la personal cuidadora (bata corporativa, màscares, guants, bates plàstiques de protecció, etc).
  • Atendre a les preguntes i/o dubtes en quan al serveis assignats en el moment de la incorporació. 
  • Seguiment de la documentació pendent de signatura: mòduls de serveis, contractes pendents, fixes de PRL, control assistència de la formació, etc...
  • Introduir dades en la BBDD.
  • Atendre a les sol·licituds de vacances, recull d’autorització de Coordinadora de serveis i donar resposta.
  • Assegurar la realització de la formació de PRL assignada prèviament per RRHH.
  • Preparar al llistat d’assistents a la formació obligatòria anual i assegurar la seva assistència. 

 

 

 

 

 

Descripció de l'oferta

Categoria professional
Administratiu/va
Titulació requerida
Cicle formativu de grau mig o superior d'Administració
Requisits del lloc de treball

Requisits

•Formació de CFGS d’Administració.

•Experiència contrastada mínima de 3 anys en gestió de tasques administratives.

•Bilingüe Castellà-Català. 

•Experiència en Atenció a les persones.

•Bilingüe: català/castellà.

•Coneixements e interès en el Sector social.

•Valorable experiència en entitat d’àmbit social o de fundació.

•Persona amb habilitats per la utilització de eines informàtiques (BBDD, Excel, Word, ...)

 

 

 

 

 

 

 

 

Salari
22.000
Places vacants
1
Població
Barcelona

Contracte

Tipus de contracte
Indefinit
Duració
Indefinit
Jornada
Completa
Horari
Horari de 10h a 14h i de 15h a 19h de dilluns a divendres

Comentaris

Competències i valors

•Competències : Persona amb bona comunicació, bon tracte a les persones, empàtica, analítica, organitzada, autònoma, polivalent i que li agradi el treball en equip.

•Valors socials: Respecte, Bondat , Empatia i Qualitat del treball.

Què oferim?

•Contracte laboral indefinit (2 mesos de prova)

•Jornada completa 

•Horari: de 10h a 14h i de 15h a 19h de dilluns a divendres

•Salari brut anual: 22.000€