Borsa de treball
Administratiu/va
ADMINISTRATIU/VA DE SERVEIS
DELEGACIÓ DE BARCELONA (BCN-ST.BOI I BADALONA)
Definició del lloc de treball
Donar suport a la Responsable de Delegació i la Coordinadora de serveis en les tasques administratives de la Delegació pròpies del serveis amb eficiència, per garantir la màxima qualitat dels serveis, d'acord amb els objectius definits per l'Entitat.
Ubicació: BARCELONA - BARCELONÈS - 08022 BARCELONA
Responsabilitats i funcions bàsiques del lloc
- Tasques administratives pròpies de la Delegació de Barcelona, atenció telefònica i presencial al personal de cuidadores:
- Preparar la Tablet per a la signatura digital dels documents necessaris abans de la incorporació al servei, que prèviament RRHH posa a disposició en la BBDD.
- Configurar l'App del marcatge, en el moment de l'alta en la seguretat social.
- Preparar, lliurar i registrar el material de protecció a la personal cuidadora (bata corporativa, màscares, guants, bates plàstiques de protecció, etc).
- Atendre a les preguntes i/o dubtes en quan al serveis assignats en el moment de la incorporació.
- Seguiment de la documentació pendent de signatura: mòduls de serveis, contractes pendents, fixes de PRL, control assistència de la formació, etc...
- Introduir dades en la BBDD.
- Atendre a les sol·licituds de vacances, recull d’autorització de Coordinadora de serveis i donar resposta.
- Assegurar la realització de la formació de PRL assignada prèviament per RRHH.
- Preparar al llistat d’assistents a la formació obligatòria anual i assegurar la seva assistència.
Descripció de l'oferta
- Categoria professional
- Administratiu/va
- Titulació requerida
- Cicle formativu de grau mig o superior d'Administració
- Requisits del lloc de treball
Requisits
•Formació de CFGS d’Administració.
•Experiència contrastada mínima de 3 anys en gestió de tasques administratives.
•Bilingüe Castellà-Català.
•Experiència en Atenció a les persones.
•Bilingüe: català/castellà.
•Coneixements e interès en el Sector social.
•Valorable experiència en entitat d’àmbit social o de fundació.
•Persona amb habilitats per la utilització de eines informàtiques (BBDD, Excel, Word, ...)
- Salari
- 22.000
- Places vacants
- 1
- Població
- Barcelona
Contracte
- Tipus de contracte
- Indefinit
- Duració
- Indefinit
- Jornada
- Completa
- Horari
- Horari de 10h a 14h i de 15h a 19h de dilluns a divendres
Comentaris
Inscripció
Introdueix el teu correu electrònic per inscriure't a l'oferta
Competències i valors
•Competències : Persona amb bona comunicació, bon tracte a les persones, empàtica, analítica, organitzada, autònoma, polivalent i que li agradi el treball en equip.
•Valors socials: Respecte, Bondat , Empatia i Qualitat del treball.
Què oferim?
•Contracte laboral indefinit (2 mesos de prova)
•Jornada completa
•Horari: de 10h a 14h i de 15h a 19h de dilluns a divendres
•Salari brut anual: 22.000€