Atenció Telefònica i Gestió Comercial de trucades (Codi 21.1)

Inici del curs
17-06-2015
Finalització del curs
17-06-2015
Horari
17 de juny 9:00 a 15:00
Durada
6 hores
Modalitat
Presencial
On es fa?
ACRA
Places disponibles
0
Preu
115€ socis / 140€ no socis. Amb la gestió de la bonificació inclosa.
Att. telefònica

Contingut del curs

OBJECTIUS DEL TALLER

Formar a les persones que habitualment contesten al telèfon  al seu centre de treball per definir els estàndards propis i disposar de les habilitats personals necessàries per resoldre amb èxit les diferents situacions de l'atenció telefònica.

 Continguts:

- La trucada telefònica i la primera impressió.

- Com recepcionem els clients? Com contestar al telèfon. 

- La gestió i recepció de trucades.

- Gestió comercial de trucades. Com trobar el possible client.

- Clients nous. Concertar una visita.

- Fidelització de clients: Atendre clients i famílies.

- Nivells d'Escolta. 

- Actituds i habilitats personals en la primera impresió?

- Recollida de dades, raport indicadors i documentació per a una bona gestió i seguiment de les trucades.

- Casos Pràctics

La metodologia és eminentment pràctic, es procura obtenir els millors resultats per als assistents i s’adapta a les necessitats de les persones participants. 

Requisits

Per a formalitzar la inscripció al curs, cal realitzar transferència bancària al nº de compte ES87 2100 0863 2002 0054 8456 indicant al concepte el codi del curs i el nom i cognoms de la persona inscrita.

Un cop realitzat el pagament, és imprescindible presentar el resguard a les oficines d'ACRA, Travessera de Gràcia 40 pral. 2ª de Barcelona, o enviar-ho escanejat al correu martigues@acra.cat.

La data límit per a l’admissió de les inscripcions és el 28/05/2015 (sempre i quan hi quedin places disponibles).

 

Us recordem que part del cost d'aquesta acció formativa es pot bonificar a través de la Fundación Tripartita para la Formación en el Empleo. Si voleu que ACRA us gestioni la bonificació, contacteu amb el nostre Departament de Formació.

Docents

Quim chalé

Quim Chalé

Emprenedor amb negocis propis des dels 19 anys, la seva formació en Enginyeria Informàtica a la Universitat Politècnica de Catalunya i formació complementaria de cursos i seminaris amb alguns dels millors experts del món en màrqueting, vendes, formació i desenvolupament personal. En la seva vida professional ha treballat amb més de 100 empreses dedicades a les representacions comercials, millorant les seves organitzacions, especialment les seves vendes i resultats. En els últims 10 anys ha ofert cursos, seminaris i tallers de creixement personal, vendes, màrqueting, presentacions en públic en empreses públiques i privades, com Barcelona Activa, Ajuntament de l’Hospitalet, Institució Cultural del CIC, Immobiliàries Residència Ítaca, Maq Center i Gonvauto, entre les més destacades. El seu estil personal sacseja a l'audiència perquè treguin el millor de cadascun, millorin els seus resultats, aconsegueixin els seus objectius i trobin la seva motivació sent millors persones i més felices.