Notícies
Actualitzem la identitat corporativa d'ACRA
L'última renovació de la identitat corporativa datava del 2002, i en aquesta ocasió s’ha apostat per una revisió en profunditat del logotip, que presenta una simplificació de les formes, un major minimalisme i una tipografia més llegible
Nova etapa. ACRA ha iniciat el 2018 amb un seguit de canvis estratègics per seguir avançant i millorant en el marc d’un sector en constant creixement i innovació. En aquest sentit s’ha d’entendre la renovació de la identitat corporativa, el canvi de seu i la incorporació d’un nou director d’estratègia, el Dr. Toni Andreu, per enfortir i desenvolupar noves eines de recerca i investigació.
L’última renovació de la identitat corporativa datava del 2002, i en aquesta ocasió s’ha apostat per una revisió en profunditat del logotip, que presenta una simplificació de les formes, un major minimalisme i una tipografia més llegible. També s’ha suprimit com a color principal el groc que hi havia a l’anterior imatge per problemes en la seva aplicació en nombrosos suports i materials, en benefici d’un to magenta que és una evolució del que ja es feia servir anteriorment. La renovació de la identitat corporativa es farà efectiva en tots els materials interns i externs de l’organització, de forma progressiva.