Notícies

28 de juny de 2018

La importància de les emocions en la gestió d’una residència

La quarta missió empresarial a casa nostra del 2018 es converteix en una defensa del mètode de validació, que permet atendre amb més cura les necessitats dels usuaris dels centre

residencia la ginesta 05 2018

És possible canviar la manera de treballar i relacionar-se amb els companys i els usuaris a través de les emocions? La Residència La Ginesta (Castellcir) ha demostrat avui que no només és viable sinó molt beneficiós mitjançant la presentació del projecte del mètode de validació, que únicament en dos anys ha transformat la metodologia de treball del centre posant les emocions i l’atenció centrada en la persona com a eixos principals de la seva actuació.

La quarta missió empresarial a casa nostra d’aquest 2018 ha sigut una defensa de l’aplicació del mètode de validació, i és que els beneficis obtinguts són considerables: atendre millor les necessitats dels usuaris, famílies més contentes, disminució de les baixes de personal en un 47% des del 2015, augment significatiu de les tasques de voluntariat i de satisfacció personal dels treballadors...

Tal i com han explicat avui des del centre, l’ús del mètode de validació els ha permès millorar la comunicació amb els usuaris, o com des del centre sempre subratllen “les persones que viuen a casa”, una proximitat que també es fa present mitjançant l’aplicació de l’atenció centrada en la persona.

Per altra banda, s’ha efectuat un treball intern previ des de la programació neurolingüística (PNL) que ha permès superar conflictes emocionals, la manca de comunicació existent entre companys i debats personals.

Galeria d'imatges