Notícies
Visitem una residència d’alt standing a Barcelona
Mas Anglí ofereix un servei molt personalitzat i de qualitat amb una ràtio de personal molt elevada. Trenta socis d’ACRA participen en la segona missió empresarial del 2016
Mas Anglí ha obert avui les portes a una trentena de socis d’ACRA en una nova missió empresarial a casa nostra, la segona de la temporada, que ha servit per conèixer de primera mà una residència d’alt standing. L’equip directiu ha explicat el funcionament organitzatiu d’un centre amb plena ocupació, i que després de deu anys de la seva obertura s’ha convertit en un referent assistencial de Barcelona.
El conseller delegat del Grup Atlántida, Pere Abelló, ha destacat que la diferenciació del grup es basa en una “atenció personalitzada, ètica i de qualitat”, un concepte assistencial reforçat posteriorment per Olga Olivar, directora d’un centre que té un 30% més de personal per sobre del conveni col·lectiu. Això fa que hi pugui haver un gerocultor per cada cinc o sis usuaris, com a mínim, amb la possibilitat de personalitzar el servei en qualsevol àmbit. Aquesta atenció diferenciada, unida a un catàleg de serveis ampli i exclusiu i unes instal·lacions hoteleres de luxe, fa que el cost de la plaça pugui superar de forma notable els preus habituals que hi ha en el sector.
La missió s’ha completat amb una visita per tot el centre, que incorpora el mètode ACP, amb una elecció pràcticament total de l’usuari en tot allò que afecta la seva vida diària: horaris, àpats, higiene, persones de referència, organització de les activitats...
Les missions empresarials a casa nostra permeten compartir, entre els socis d’ACRA, els coneixements, els procediments i els avenços que es duen a terme en els centres, a més d’ajudar a fer networking entre els socis.