Com afrontar les reunions amb els comitès d’empresa

jornada II recursos humans
Data
18/04/2023
Horari
10 a 12 h
Places disponibles
35
Lloc
Virtual (Teams)

Dotar d’eines als responsables de les empreses i les entitats per prevenir situacions conflictives, estratègies per gestionar conflictes, control de la informació, preparació de les reunions, etc... amb la finalitat de contribuir a augmentar la seguretat personal per enfrontar-se al repte d'una negociació.

Dirigit a

Responsables de centres i responsables de RRHH

Programa i inscripcions

La qualitat en les relacions i la comunicació mesura el nivell d’èxit i influència. La direcció del centre acostuma a posar-se molt nerviosa amb els conflictes que poden sorgir a les reunions amb els Comitès d’empresa, doncs generen tensió, esgotament i crispació quan no s’afronten o s’afronten reactivament i no se’ls dona solució. En aquestes situacions apareix el malestar, l’estrès i la frustració, moltes vegades per manca de domini de termes legals, normativa d’aplicació o senzillament per no saber com gestionar adequadament una situació conflictiva.