El PIAI com a eina clau en l'atenció centrada en la persona (Codi 17.2)
- Inici del curs
- 26-05-2015
- Finalització del curs
- 26-05-2015
- Horari
- 26 de maig de 9:30 a 14:00 i de 15:00 a 18:30
- Durada
- 8 hores
- Modalitat
- Presencial
- On es fa?
- Lleida
- Places disponibles
- 0
- Preu
- 82€ socis / 125€ no socis (amb la gestió de la bonificació inclosa)
Contingut del curs
OBJECTIUS:
1. Dissenyar, implementar i avaluar un Pla Individual d'Atenció Integral.
2. Prendre consciència de la importància de la planificació del PIAI.
3. Identificar els problemes i bloquejos en la seva implantació.
4. Conèixer diferents possibilitats de participació del resident i la família.
CONTINGUTS:
- Què és el Pla Individual d'Atenció Integral i què no és.
- Pros i contres de la seva utilització. Problemes més freqüents.
- L'elaboració del PIAI:
- Planificació.
- Disseny i metodologia.
- Execució i avaluació.
- Els rols professionals en el PIAI i el treball en equip.
Requisits
Per a formalitzar la inscripció al curs, cal realitzar transferència bancària al nº de compte ES87 2100 0863 2002 0054 8456 indicant al concepte el codi del curs i el nom i cognoms de la persona inscrita.
Un cop realitzat el pagament, és imprescindible presentar el resguard a les oficines d'ACRA, Travessera de Gràcia 40 pral. 2ª de Barcelona, o enviar-ho escanejat al correu martigues@acra.cat.
La data límit per a l’admissió de les inscripcions és el 20/05/2015 (sempre i quan hi quedin places disponibles).
Us recordem que part del cost d'aquesta acció formativa es pot bonificar a través de la Fundación Tripartita para la Formación en el Empleo. Si voleu que ACRA us gestioni la bonificació, contacteu amb el nostre Departament de Formació.
On es fa?
CENTRO CASTRILLÓN
Avda. Rovira Roure, 103
25198 Lleida
Docents
Jordi Llecha
Educador social. Antropòleg, Consultor i Coach. Trainer en Validació acreditat per VTI (Validation Training Institute). Ha desenvolupat durant 25 anys la seva activitat professional en el sector. Gerent de Fiss i expert en temes de qualitat assistencial.