La gestió pràctica d’horaris en Residències Geriàtriques des de l'experiència professional (Barcelona)

Inici del curs
23-11-2015
Finalització del curs
23-11-2015
Horari
23 de novembre de 9:00 a 15:00
Durada
6 hores
Modalitat
Presencial
On es fa?
ACRA
Places disponibles
0
Preu
78€ per a socis / 95€ per a no socis (amb la gestió de la bonificació inclosa)
HORARIS LABORALS

Contingut del curs

Objectius:

  •  Veure el context normatiu on s’integra la gestió horària.
  • Aportar coneixement pràctic basat en l’experiència per l’anàlisi de les necessitats de cada organització en el que refereix a horaris per l’acompliment de tasques assistencials.
  •  Analitzar diferents models i eines per la gestió de torns horaris, que afavoreixin
  • l’optimització de recursos i faciliti la gestió de l’horari donant resposta a les
  • necessitat de l’organització, del usuaris i de l’equip humà.

Programa i Continguts:

1. ELEMENTS PREVIS: NORMATIVA I TERMINOLOGIA

a. Conceptes previs
b. Normativa i conveni

2. ANALISI DE NECESSITATS I RECURSOS PER LA PLANIFICACIÓ HORÀRIA

3. PLANIFICACIÓ I PROGRAMACIÓ HORÀRIA

a. Jornades
b. Horaris
c. Calendaris
d. Tasques i Cargues de treball
e. Vacances

4. CÀLCUL PRESÈNCIA I ACOMPLIMENT HORARI

5. EINES DE GESTIÓ

Requisits

Per a formalitzar la inscripció al curs, cal realitzar transferència bancària al nº de compte ES87 2100 0863 2002 0054 8456 indicant al concepte el codi del curs i el nom i cognoms de la persona inscrita.

Un cop realitzat el pagament, és imprescindible presentar el resguard a les oficines d'ACRA, Travessera de Gràcia 40 pral. 2ª de Barcelona, o enviar-ho escanejat al correu martigues@acra.cat.

 

La data límit per a l’admissió de les inscripcions és el 17/11/2015 (sempre i quan hi quedin places disponibles).

 Us recordem que part del cost d'aquesta acció formativa es pot bonificar a través de la Fundación Tripartita para la Formación en el Empleo. Si voleu que ACRA us gestioni la bonificació, contacteu amb el nostre Departament de Formació.

Docents

Samuel Lozano

Llicenciat en Psicologia i especialitzat en Gerontologia Social Aplicada, és Coordinador d’Equip de Humà i de Qualitat de la Fundació Germans Aymar i Puig durant els últims 10 anys, àmplia experiència en la gestió de personal en el sector residencial i domiciliari, així com en la implementació de Sistemes de Gestió de Qualitat basats en normativa ISO 9001 i UNE 158 per la millora de l’atenció assistencial.