Borsa de treball

Recepcionista

Entitat sense afany de lucre, ubicada al Poblenou, precisa incorporar una persona recepcionista per cubrir una substitució de  baixa per embaràs. 

Les seves funcions seran: 

·          Gestionar les trucades, els visitants i la correspondència.

·          Gestionar l’arxiu de personal i de les persones ateses.

·          Gestionar les visites de familiars.

·          Actualitzar les bases de dades de les persones ateses i familiars.

 

·          Donar suport administratiu a la resta de treballadors i treballadores.

 

 

Descripció de l'oferta

Categoria professional
Recepcionista
Titulació requerida
Estudis Secundaris
Requisits del lloc de treball

Competències requerides:

·          Capacitat de comunicació assertiva i efectiva.

·          Capacitat resolutiva.

·          Gestió de l’estrès.

·          Capacitat de multitasca.

 

·          Formació i coneixements específics:

·          Estudis Secundaris.

·          Experiència mínima en l’àmbit de recepció: 6 mesos.

             ·          Coneixements informàtics: nivell mig.

 

Salari
721,5 eur bruts. Plus festiu addicional pels dies treballats en diumenges i festius intersetmanals
Places vacants
1
Població
Barcelona

Contracte

Tipus de contracte
Temporal
Duració
-
Jornada
-
Horari
Horari setmana curta/setmana llarga. De dilluns a divendres: de 8:30h a 14h i de 16h a 19:30h. Dissabtes i diumenges: de 9:30h a 13h i de 15:30h a 19h.

Comentaris

La necessitat actual de l'entitat és incorporar una persona recepcionista per cobrir una baixa per paternitat. Per tant, en un inici, es formalitzarà un contracte d'interinitat.

En una segona fase, i amb la  voluntat i interès de donar continuïtat a la relació contractual un cop finalitzada l'interinitat, s'obrirà la possibilitat a accedir a un contracte indefinit amb l'obertura durant el primer trimestre de l'any 2025 d´un nou centre.