Borsa de treball
Recepcionista
Entitat sense afany de lucre, ubicada al Poblenou, precisa incorporar una persona recepcionista per cubrir una substitució de baixa per embaràs.
Les seves funcions seran:
· Gestionar les trucades, els visitants i la correspondència.
· Gestionar l’arxiu de personal i de les persones ateses.
· Gestionar les visites de familiars.
· Actualitzar les bases de dades de les persones ateses i familiars.
· Donar suport administratiu a la resta de treballadors i treballadores.
Descripció de l'oferta
- Categoria professional
- Recepcionista
- Titulació requerida
- Estudis Secundaris
- Requisits del lloc de treball
Competències requerides:
· Capacitat de comunicació assertiva i efectiva.
· Capacitat resolutiva.
· Gestió de l’estrès.
· Capacitat de multitasca.
· Formació i coneixements específics:
· Estudis Secundaris.
· Experiència mínima en l’àmbit de recepció: 6 mesos.
· Coneixements informàtics: nivell mig.
- Salari
- 721,5 eur bruts. Plus festiu addicional pels dies treballats en diumenges i festius intersetmanals
- Places vacants
- 1
- Població
- Barcelona
Contracte
- Tipus de contracte
- Temporal
- Duració
- -
- Jornada
- -
- Horari
- Horari setmana curta/setmana llarga. De dilluns a divendres: de 8:30h a 14h i de 16h a 19:30h. Dissabtes i diumenges: de 9:30h a 13h i de 15:30h a 19h.
Comentaris
Inscripció
Introdueix el teu correu electrònic per inscriure't a l'oferta
La necessitat actual de l'entitat és incorporar una persona recepcionista per cobrir una baixa per paternitat. Per tant, en un inici, es formalitzarà un contracte d'interinitat.
En una segona fase, i amb la voluntat i interès de donar continuïtat a la relació contractual un cop finalitzada l'interinitat, s'obrirà la possibilitat a accedir a un contracte indefinit amb l'obertura durant el primer trimestre de l'any 2025 d´un nou centre.