Borsa de treball

Recursos Humans (RH)

Oferta de treball a ASISTED - ASSOCIACIÓ PER A LA INTEGRACIÓ I SALUT DE LA GENT GRAN I AMB DEPENDÈNCIA

TÈCNIC/A D’ADMINISTRACIÓ DE PERSONAL

Definició del lloc de treball

Gestionar el desenvolupament de les activitats relacionades amb els processos d'Administració i control del personal, assegurant el compliment de les obligacions laborals derivades de la relació laboral de les persones treballadores. 

Responsabilitats del lloc de feina

La persona Tècnic/a d’Administració de Personal encarregada de la Gestió documental i administrativa.

Assegurar que tota la documentació del personal (DNI, NIE, contractes, certificats, etc.) estigui actualitzada, complerta i arxivada correctament.

Funcions del lloc de feina

•Control, gestió i tramitació de les comunicacions en la seguretat social en matèria de personal (altes i baixes empresa, modificacions de jornada, baixes i altes de IT, baixes i altes de AT, etc...) 

•Control i gestió dels contractes de treball, venciments de contractes, períodes de prova i comunicacions SEPE. 

•Gestió i enviaments de la documentació per les noves incorporacions: manual d’acollida, pla acollida, document TA2, contracte, copia bàsica, document de acceptació. 

•Gestió, control i seguiment de la vigilància de la salut: revisions mèdiques de les noves incorporacions i periòdiques. 

•Gestió, control i seguiment de la formació inicial en matèria de prevenció de riscos laborals de les noves incorporacions. 

•Atendre a les consultes i dubtes del personal de l’Entitat i delegacions en matèria laboral. 

•Control dels marcatges del personal.

•Recepció i introducció de les vacances del personal al Integro. 

•Gestió i arxiu de la documentació de personal a la BBDD (Service Manager, Integro i expedients digitals). 

•Revisió i gestió del correu diari equip RRHH. Responsabilitats i funcions auxiliars del lloc.

•Confecció de calendaris laborals anuals per delegacions.

•Informe mensual del personal. 

•Suport al personal de cuidadors en la tramitació de Certificats de professionalitat.

•Gestió d’enquestes i estadístiques oficials.

 

Descripció de l'oferta

Categoria professional
Recursos Humans (RH)
Titulació requerida
Graduat Social / Relacions laborals
Requisits del lloc de treball

Què necessitem?

•Experiència mínima de 3 anys en RRHH, fent tasques propies d'Administració de personal.

•Títol de grau en Graduat Social / Relacions Laborals.

•Bilingüe Castellà / Català 

•Competències: Persona amb bona comunicació, bon tracte a les persones, empàtica, analítica, organitzada, autònoma i que li agradi el treball en equip.

•Persona amb habilitats per la utilització de eines informàtiques (BBDD, Excel, Word, ...)

 •Valorable experiència en entitat d’àmbit social o de fundació.

 

 

 

 

Salari
24000
Places vacants
1
Població
Barcelona

Contracte

Tipus de contracte
Indefinit
Duració
Indefinit
Jornada
Completa
Horari
Horari de 9h a 14h i de 15h a 18h de dilluns a dijous, i divendres de 9h a 14h

Comentaris

Què oferim?

•Contracte laboral indefinit (amb dos mesos de prova)

•Jornada completa

•Horari de 9h a 14h i de 15h a 18h de dilluns a dijous, i divendres de 9h a 14h.

•Salari anual brut de 24000€

Ubicació: OFICINA CENTRAL, 08022 BARCELONA

Persones interessades dirigiu al vostre CV a: m.martinez@asisted.com