Borsa de treball
Recursos Humans (RH)
Oferta de treball a ASISTED - ASSOCIACIÓ PER A LA INTEGRACIÓ I SALUT DE LA GENT GRAN I AMB DEPENDÈNCIA
TÈCNIC/A D’ADMINISTRACIÓ DE PERSONAL
Definició del lloc de treball
Gestionar el desenvolupament de les activitats relacionades amb els processos d'Administració i control del personal, assegurant el compliment de les obligacions laborals derivades de la relació laboral de les persones treballadores.
Responsabilitats del lloc de feina
La persona Tècnic/a d’Administració de Personal encarregada de la Gestió documental i administrativa.
Assegurar que tota la documentació del personal (DNI, NIE, contractes, certificats, etc.) estigui actualitzada, complerta i arxivada correctament.
Funcions del lloc de feina
•Control, gestió i tramitació de les comunicacions en la seguretat social en matèria de personal (altes i baixes empresa, modificacions de jornada, baixes i altes de IT, baixes i altes de AT, etc...)
•Control i gestió dels contractes de treball, venciments de contractes, períodes de prova i comunicacions SEPE.
•Gestió i enviaments de la documentació per les noves incorporacions: manual d’acollida, pla acollida, document TA2, contracte, copia bàsica, document de acceptació.
•Gestió, control i seguiment de la vigilància de la salut: revisions mèdiques de les noves incorporacions i periòdiques.
•Gestió, control i seguiment de la formació inicial en matèria de prevenció de riscos laborals de les noves incorporacions.
•Atendre a les consultes i dubtes del personal de l’Entitat i delegacions en matèria laboral.
•Control dels marcatges del personal.
•Recepció i introducció de les vacances del personal al Integro.
•Gestió i arxiu de la documentació de personal a la BBDD (Service Manager, Integro i expedients digitals).
•Revisió i gestió del correu diari equip RRHH. Responsabilitats i funcions auxiliars del lloc.
•Confecció de calendaris laborals anuals per delegacions.
•Informe mensual del personal.
•Suport al personal de cuidadors en la tramitació de Certificats de professionalitat.
•Gestió d’enquestes i estadístiques oficials.
Descripció de l'oferta
- Categoria professional
- Recursos Humans (RH)
- Titulació requerida
- Graduat Social / Relacions laborals
- Requisits del lloc de treball
Què necessitem?
•Experiència mínima de 3 anys en RRHH, fent tasques propies d'Administració de personal.
•Títol de grau en Graduat Social / Relacions Laborals.
•Bilingüe Castellà / Català
•Competències: Persona amb bona comunicació, bon tracte a les persones, empàtica, analítica, organitzada, autònoma i que li agradi el treball en equip.
•Persona amb habilitats per la utilització de eines informàtiques (BBDD, Excel, Word, ...)
•Valorable experiència en entitat d’àmbit social o de fundació.
- Salari
- 24000
- Places vacants
- 1
- Població
- Barcelona
Contracte
- Tipus de contracte
- Indefinit
- Duració
- Indefinit
- Jornada
- Completa
- Horari
- Horari de 9h a 14h i de 15h a 18h de dilluns a dijous, i divendres de 9h a 14h
Comentaris
Inscripció
Introdueix el teu correu electrònic per inscriure't a l'oferta
Què oferim?
•Contracte laboral indefinit (amb dos mesos de prova)
•Jornada completa
•Horari de 9h a 14h i de 15h a 18h de dilluns a dijous, i divendres de 9h a 14h.
•Salari anual brut de 24000€
Ubicació: OFICINA CENTRAL, 08022 BARCELONA
Persones interessades dirigiu al vostre CV a: m.martinez@asisted.com