Webinar "Del QUÈ al COM: claus per a la transformació operativa en organitzacions sanitàries i socials"
- Data
- 13/03/2024
- Horari
- 10 h a 11 h
- Places disponibles
- 100
- Lloc
- Sessió virtual Microsoft Teams
Us expliquem com millorar la gestió a les empreses i obtenir millors resultats en eficiència, qualitat i servei.
Dirigit a
Direccions Generals, directius o comandaments amb responsabilitat sobre l’operativa assistencial i la responsabilitat sobre les persones del seu equip.
Programa i inscripcions
Introducció. Principals problemes operatius. Realment falten recursos?
- Els objectius del centre no arriben a tots els nivells de l'organització.
- Manca de planificació a llarg, mitjà i curt termini. Els problemes d'avui els havia d'haver solucionat ahir.
- Els comandaments estan saturats d'incidències, urgències, tasques administratives...
- Falta visibilitat objectiva de l'activitat de manera que es prenguin decisions basades en dades.
- Millorar o fer créixer la seva organització es converteix en una tasca impossible.
Eines: El cicle de millora contínua com a complement de la gestió assistencial
- PLAN: val més evitar (planificar) que curar, fixem objectius.
- DO: el rol de comandament intermedi en la gestió del canvi, executem.
- CHECK: el que no es mesura no es pot millorar, avaluació.
- ACT: el que no es millora es degrada sempre, noves accions.